Z rynku FMCG

Majonez Wielkopolski – nowa odsłona i loteria

Poniedziałek, 23 listopada 2020 HURT & DETAL Nr 11/177. Listopad 2020
Marka Wielkopolski, właściciel produktów z portfolio oleju i majonezu, wprowadziła właśnie na rynek odświeżoną wersję majonezu – Majonez Wielkopolski z jajami od kur z wolnego wybiegu.
Produkty dostępne są w pojemności standardowej – 310 ml oraz XXL – 490 ml. W składzie nowej odsłony majonezu, oprócz żółtek z polskich jaj od szczęśliwych kur, znajdziemy także olej Wielkopolski, tłoczony tylko raz. Wszystko to zapewnia, że majonez bogaty jest w kwasy Omega-3 oraz witaminy E i K.

Do niewątpliwych zalet Majonezu Wielkopolskiego należy zdecydowanie jego kremowa konsystencja i oryginalny, delikatny smak z wyczuwalną ostrą nutą oraz zmniejszoną ilością tłuszczu. Wprost idealny do kanapek, sałatek, a także jako podstawa sosów czy dodatek do frytek, pizzy i innych przekąsek. Majonez w nowej odsłonie nawiązuje etykietą do kultowego oleju Wielkopolski, a teraz również zachęca do udziału w loterii, w której do wygrania są aż 3 samochody Mitsubishi Space Star i codziennie gotówka.



tagi: Majonez Wielkopolski , loteria , nowości , produkty , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy ,